Subject: خبرنگار روزنامه اتریشی از سفرش به ایران می گوید:
From: entekhab.ir

در اینجا هیچ چیز از احترام و مدنیت فراتر نمی رود/هیچگاه صحنه های فیلم "آرگو" را در ایران مشاهده نکردم
Date: Wed, 27 May 2026 01:16:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--28A01008E01F238C9EB5DABA879D2DE8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----28A01008E01F238C9EB5DABA879D2DE8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----28A01008E01F238C9EB5DABA879D2DE8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----28A01008E01F238C9EB5DABA879D2DE8_MULTIPART_MIXED--