Subject: رئیس دفتر حافظ منافع مصر در تهران:
From: entekhab.ir

تصمیم مرسی در قطع روابط با سوریه خشم ملت مصر را بر انگیخت
Date: Wed, 27 May 2026 03:20:31 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7D5C3EACCF24ADBD6EDD7C19376202AC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7D5C3EACCF24ADBD6EDD7C19376202AC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7D5C3EACCF24ADBD6EDD7C19376202AC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7D5C3EACCF24ADBD6EDD7C19376202AC_MULTIPART_MIXED--