Subject: سردار فدوی:
From: entekhab.ir

دشمن از نتیجه گیری در مواجهه نظامی با ایران کاملا ناامید شد/ ناوهای آمریکایی مصونیت ندارند
Date: Sat, 13 Jun 2026 09:16:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EE8B5F38273AE41DBA2799CBDA93ADB8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EE8B5F38273AE41DBA2799CBDA93ADB8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EE8B5F38273AE41DBA2799CBDA93ADB8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EE8B5F38273AE41DBA2799CBDA93ADB8_MULTIPART_MIXED--