Subject: رهبر معظم انقلاب:
From: entekhab.ir

چرا مدعیان تقلب در سال 88 عذرخواهی نمی کنند؟ چرا به این سئوال اساسی جواب نمی دهند؟/ رئیس‌جمهور منتخب حتماً مفهوم اعتدال را بیان خواهد کرد
Date: Sat, 30 May 2026 21:48:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7965255D70BC8C3DE2D7D46620A8EABE_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7965255D70BC8C3DE2D7D46620A8EABE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7965255D70BC8C3DE2D7D46620A8EABE_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7965255D70BC8C3DE2D7D46620A8EABE_MULTIPART_MIXED--