Subject: میرتاج الدینی:
From: entekhab.ir

دلیل معروفیت احمدی نژاد در دنیا / دانشگاه احمدی نژاد تشکیل شود به آنجا می روم
Date: Thu, 28 May 2026 13:15:35 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--03AEDCD85E56DF1EEE6973396913D009_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----03AEDCD85E56DF1EEE6973396913D009_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----03AEDCD85E56DF1EEE6973396913D009_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----03AEDCD85E56DF1EEE6973396913D009_MULTIPART_MIXED--