Subject: تغییر جنسیت دخالت در خلقت نیست/ حاصل تروریسم در ماه مبارک رمضان/
From: entekhab.ir

بازداشت مسلمانان روهینگیا به دلیل داشتن کامیپوتر و موبایل
Date: Fri, 29 May 2026 20:59:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--243B11670571D37A8E1DAC6D6507A614_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----243B11670571D37A8E1DAC6D6507A614_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----243B11670571D37A8E1DAC6D6507A614_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----243B11670571D37A8E1DAC6D6507A614_MULTIPART_MIXED--