Subject: آیت الله هاشمی:
From: entekhab.ir

روابط با عربستان، مسئله کوچکی برای منطقه نیست/ برخی اظهارات تند از دو طرف قابل تحمل نیست
Date: Sat, 30 May 2026 11:29:22 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9EE0052F7DDC2DA381B5D90FB3C6E3A9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9EE0052F7DDC2DA381B5D90FB3C6E3A9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9EE0052F7DDC2DA381B5D90FB3C6E3A9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9EE0052F7DDC2DA381B5D90FB3C6E3A9_MULTIPART_MIXED--