Subject: نیکلاس برنز:
From: entekhab.ir

روحانی را سر میز مذاکره امتحان کنید/جان کری شخصا در راس مذاکره کنندگان با ایران باشد
Date: Fri, 29 May 2026 20:56:51 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A7F28B26ACCB0DC6E3E16E3B74424A79_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A7F28B26ACCB0DC6E3E16E3B74424A79_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A7F28B26ACCB0DC6E3E16E3B74424A79_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A7F28B26ACCB0DC6E3E16E3B74424A79_MULTIPART_MIXED--