Subject: رهبر معظم انقلاب:
From: entekhab.ir

هیچ انسان منصفی از دولت توقع حل سریع همه مشکلات اقتصادی را ندارد/ منطقه، مثل انبار باروت است و هیچ آینده ای را نمیتوان پیشبینی كرد
Date: Sat, 30 May 2026 09:19:18 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9F0F75606F1973CB7CAA4B8F6252F2D1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9F0F75606F1973CB7CAA4B8F6252F2D1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9F0F75606F1973CB7CAA4B8F6252F2D1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/46363_982.jpg

----9F0F75606F1973CB7CAA4B8F6252F2D1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9F0F75606F1973CB7CAA4B8F6252F2D1_MULTIPART_MIXED--