Subject: سلطانی فر :
From: entekhab.ir

اصلاح طلبان برای بدست آوردن خاکریزهای از دست رفته برنامه دارند/  صالحی امیری بهتر از من است
Date: Sat, 30 May 2026 09:12:25 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6F6901E2B78EC97D025269017254C729_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6F6901E2B78EC97D025269017254C729_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6F6901E2B78EC97D025269017254C729_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----6F6901E2B78EC97D025269017254C729_MULTIPART_MIXED--