Subject: رهبر معظم انقلاب: همه باید به دولت کمک کنند، من هم حمایت خواهم کرد/ آرمانگرایی باید همراه با نگاه به واقعیات باشد
From: entekhab.ir

/ نرمش و انعطاف هنرمندانه و قهرمانانه در همه عرصه های سیاسی مورد قبول است
Date: Sat, 30 May 2026 12:47:40 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C27442E836C77EBD36A239ACD0CFFD47_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C27442E836C77EBD36A239ACD0CFFD47_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C27442E836C77EBD36A239ACD0CFFD47_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/46683_421.jpg

----C27442E836C77EBD36A239ACD0CFFD47_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C27442E836C77EBD36A239ACD0CFFD47_MULTIPART_MIXED--