Subject: مقاله مهم حسن روحانی در واشنگتن پست:
From: entekhab.ir

دوران دشمنی های خونین گذشته است/همتایانم شجاعانه به من بگویند چه می‌بینند/فرصت برامده از انتخابات اخیر ایران را مغتنم بشمارید
Date: Sat, 30 May 2026 12:37:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--9EDC26B6C951D09EDF4492A2309332C0_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----9EDC26B6C951D09EDF4492A2309332C0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----9EDC26B6C951D09EDF4492A2309332C0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----9EDC26B6C951D09EDF4492A2309332C0_MULTIPART_MIXED--