Subject: محمدرضا عارف:
From: entekhab.ir

آزادی زندانیان سیاسی تداوم داشته باشد/ دوران انگ زدن گذشته است
Date: Sat, 13 Jun 2026 05:28:05 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--935BC02F0EB069D7E55FA8E92710B24C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----935BC02F0EB069D7E55FA8E92710B24C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----935BC02F0EB069D7E55FA8E92710B24C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----935BC02F0EB069D7E55FA8E92710B24C_MULTIPART_MIXED--