Subject: پیشنهادات جان کری:
From: entekhab.ir

اجازه بازرسی از فردو/ پذیرش پروتکل الحاقی و توقف غنی سازی بیش از یک مقدار معین
Date: Thu, 28 May 2026 07:02:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--60E30EE5273C071CEACB6BF9E9A86217_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----60E30EE5273C071CEACB6BF9E9A86217_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----60E30EE5273C071CEACB6BF9E9A86217_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/47749_655.jpg

----60E30EE5273C071CEACB6BF9E9A86217_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----60E30EE5273C071CEACB6BF9E9A86217_MULTIPART_MIXED--