Subject: تصاویر: مناظر خیره‌کننده از سیاره سرخ/همسفر روحانی: هتلمان،مسافرخانه درجه دو بود/
From: entekhab.ir

آقای اوباما! خود را برای نقشه غافلگریانه روحانی آماده کنید
Date: Sat, 30 May 2026 17:09:21 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D0D95ECBA0A3BB98BD91954B2FADFD49_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D0D95ECBA0A3BB98BD91954B2FADFD49_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D0D95ECBA0A3BB98BD91954B2FADFD49_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D0D95ECBA0A3BB98BD91954B2FADFD49_MULTIPART_MIXED--