Subject: سردار نقدی:
From: entekhab.ir

افرادی که مسائلی را به امام نسبت می دهند کارشان به تکذیب خدا می رسد/ نژاد اروپایی‌ها مثل نژاد دایناسورها در حال انقراض است
Date: Sat, 30 May 2026 11:00:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7FA6AEBC1EA49C1A6A63DACB5F211E11_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7FA6AEBC1EA49C1A6A63DACB5F211E11_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7FA6AEBC1EA49C1A6A63DACB5F211E11_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7FA6AEBC1EA49C1A6A63DACB5F211E11_MULTIPART_MIXED--