Subject: خرازی: از یک تماس تلفنی ذوق‌زده نشوید
From: entekhab.ir

/ برخی عمق دانش‌شان إز سیاست خارجی یک وجب است
Date: Sun, 31 May 2026 09:34:09 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F2F53944F3A823DC6397943B1531D704_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F2F53944F3A823DC6397943B1531D704_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F2F53944F3A823DC6397943B1531D704_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F2F53944F3A823DC6397943B1531D704_MULTIPART_MIXED--