Subject: آيت‌الله مکارم‌شيرازي در واکنش به صدور مجوز پخش صدای بانوان:
From: entekhab.ir

وزارت ارشاد بداند تکرار این کارها سبب می‌شود مردم فاصله بگیرند/ اين طرز سخنگويي جسورانه بي‌سابقه است
Date: Sat, 30 May 2026 12:48:28 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BD4957DC7EBB98BC471869D43D74A03E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BD4957DC7EBB98BC471869D43D74A03E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BD4957DC7EBB98BC471869D43D74A03E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BD4957DC7EBB98BC471869D43D74A03E_MULTIPART_MIXED--