Subject: موافق:صالحی امیری آموزش خانوادگی زن و شوهر را در دستور کار دارد /
From: entekhab.ir

مخالف: برنامه‌های "صالحی امیری" شفاف نیست
Date: Sat, 30 May 2026 09:19:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2ED7AA201D98C22E2F106CBCED07777C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2ED7AA201D98C22E2F106CBCED07777C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2ED7AA201D98C22E2F106CBCED07777C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2ED7AA201D98C22E2F106CBCED07777C_MULTIPART_MIXED--