Subject: خروج مجسمه ی زیدان از قطر+عکس/
From: entekhab.ir

5 نابغه ی هالیوود با IQ بالاتر از 145!+تصاویر/تهران «تیم الف» خود را به مذاکرات ژنو فرستاد
Date: Sat, 30 May 2026 16:22:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A7D7786553CD8B44DDBFAC77D0809481_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A7D7786553CD8B44DDBFAC77D0809481_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A7D7786553CD8B44DDBFAC77D0809481_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A7D7786553CD8B44DDBFAC77D0809481_MULTIPART_MIXED--