Subject: ادعای
From: entekhab.ir

نماینده مجلس: صدها گردان از ایران در سوریه وجود دارد/ پشت پرده پیروزی ها نیروهای ایرانی هستند
Date: Thu, 21 May 2026 07:10:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0A6E89F99D78596106B90ED47B458FCC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0A6E89F99D78596106B90ED47B458FCC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0A6E89F99D78596106B90ED47B458FCC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/49251_744.jpg

----0A6E89F99D78596106B90ED47B458FCC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0A6E89F99D78596106B90ED47B458FCC_MULTIPART_MIXED--