Subject: گزارش هفته نامه فرانسوی از مطبوعات ایران:
From: entekhab.ir

روزنامه های اصولگرا مملو از مطالب نفرت انگیز و روزنامه های اصلاح طلب، اشباع از گزارش های چاپلوسانه
Date: Sat, 30 May 2026 14:08:16 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E3771C785C84A59BBB5BDAF6D3BF0A81_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E3771C785C84A59BBB5BDAF6D3BF0A81_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E3771C785C84A59BBB5BDAF6D3BF0A81_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E3771C785C84A59BBB5BDAF6D3BF0A81_MULTIPART_MIXED--