Subject: گزارش رادیو ملی امریکا از تظاهرات روز 13 آبان:
From: entekhab.ir

مردم «مرگ بر آمریکا» می گفتند اما از مذاکره با امریکا ناراحت نبودند
Date: Fri, 29 May 2026 23:56:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AFD9186259C0FE27C4E8CFE4D02D7C4F_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AFD9186259C0FE27C4E8CFE4D02D7C4F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AFD9186259C0FE27C4E8CFE4D02D7C4F_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----AFD9186259C0FE27C4E8CFE4D02D7C4F_MULTIPART_MIXED--