Subject: عراقچی: تدوین متن تفاهم نامه هسته ای ایران و 1+5 از فردا آغاز می شود/ظریف: مذاکرات امروز بسیار مثبت بود/مرحله نگارش تفاهنامه
From: entekhab.ir

مرحله بسیار دشواری است
Date: Sat, 30 May 2026 10:09:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--84E80936F470CAE536C2FDDF14FA11A7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----84E80936F470CAE536C2FDDF14FA11A7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----84E80936F470CAE536C2FDDF14FA11A7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----84E80936F470CAE536C2FDDF14FA11A7_MULTIPART_MIXED--