Subject: جنتی: این فتنه گران محبوس حاضر نیستند اظهار ندامت کنند/آنها وسایل زندگی و تلویزیون دارند/اگر رأفت نظام نبود باید اعدام می شدند/
From: entekhab.ir

بچه‌های انقلابی را در وزارتخانه‌ها با داس درو می‌کنند
Date: Tue, 26 May 2026 13:23:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BB3CCD3A42B9807FC8E9A2FE00F56A96_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BB3CCD3A42B9807FC8E9A2FE00F56A96_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BB3CCD3A42B9807FC8E9A2FE00F56A96_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BB3CCD3A42B9807FC8E9A2FE00F56A96_MULTIPART_MIXED--