Subject: گتوزو:
From: entekhab.ir

دایی را با آمار گل‌هایش می‌شناسم/ با استقبالی که در فرودگاه دیدم بازی جذابی در پیش است
Date: Sat, 30 May 2026 03:36:14 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--15D9F96CB1781A2054A46E83B7398264_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----15D9F96CB1781A2054A46E83B7398264_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----15D9F96CB1781A2054A46E83B7398264_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----15D9F96CB1781A2054A46E83B7398264_MULTIPART_MIXED--