Subject: امام جمعه موقت تهران:
From: entekhab.ir

اقتدار ایران بر دوش ملت ایران است/ دولت مشکلات اقتصادی را برطرف کند
Date: Sat, 30 May 2026 11:24:14 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E49C03A78AC9F7D8013CD7DBBAB2AEFA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E49C03A78AC9F7D8013CD7DBBAB2AEFA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E49C03A78AC9F7D8013CD7DBBAB2AEFA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E49C03A78AC9F7D8013CD7DBBAB2AEFA_MULTIPART_MIXED--