Subject: نيويورک‌تايمز:
From: entekhab.ir

تصویب تحریم‌های جدید این بار به بهانه نقض حقوق بشر/ دولت آمريکا اين هفته فهرستی از ایرانیانی که مدعی است، ناقض حقوق بشرند، تهيه می‌کند
Date: Sat, 30 May 2026 14:54:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A7B75E8DBD1C9997DEFBB21924E5F31B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A7B75E8DBD1C9997DEFBB21924E5F31B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A7B75E8DBD1C9997DEFBB21924E5F31B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A7B75E8DBD1C9997DEFBB21924E5F31B_MULTIPART_MIXED--