Subject: هافینگتن پست:
From: entekhab.ir

غبارها فرونشستند؛ ایران و امریکا بزودی تبادل سفیر می کنند
Date: Fri, 29 May 2026 18:43:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BEA046F8F0E26C7F8F9CCAFF7B06EA61_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BEA046F8F0E26C7F8F9CCAFF7B06EA61_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BEA046F8F0E26C7F8F9CCAFF7B06EA61_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BEA046F8F0E26C7F8F9CCAFF7B06EA61_MULTIPART_MIXED--