Subject: واکنش فرناندا لیما به اعتراض فیس بوکی ایرانیان: در مراسم"توپ طلا" طوری دیگر لباس می پوشم
From: entekhab.ir

/ قصد بی احترامی و ایجاد جنجال نداشتم
Date: Mon, 18 May 2026 04:09:44 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--03C7A695F02171B3ECAA9ABF2676F80E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----03C7A695F02171B3ECAA9ABF2676F80E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----03C7A695F02171B3ECAA9ABF2676F80E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/50752_703.jpg

----03C7A695F02171B3ECAA9ABF2676F80E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----03C7A695F02171B3ECAA9ABF2676F80E_MULTIPART_MIXED--