Subject: سخنگوی دولت:
From: entekhab.ir

توافق ژنو اعتبار خود را از دست نداده است/کاهش اعتبارات بودجه را عامل اختلاف قرار ندهیم
Date: Sat, 30 May 2026 13:00:05 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5C8AEF011CE3BAD2383E15BE0BB275AA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5C8AEF011CE3BAD2383E15BE0BB275AA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5C8AEF011CE3BAD2383E15BE0BB275AA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5C8AEF011CE3BAD2383E15BE0BB275AA_MULTIPART_MIXED--