Subject: سردار سلیمانی:
From: entekhab.ir

جنگ 33 روزه شکست تکنولوژی صهینوسیت‌ها در برابر ایدئولوژی حزب‌الله بود
Date: Fri, 22 May 2026 01:06:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DAF824959B2686D15ACF948D80A4677B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DAF824959B2686D15ACF948D80A4677B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DAF824959B2686D15ACF948D80A4677B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DAF824959B2686D15ACF948D80A4677B_MULTIPART_MIXED--