Subject: شورای روابط خارجی اروپا:
From: entekhab.ir

هاشمی محبوب جهان عرب از بهبود روابط با ریاض سخن می گوید/ایران و عربستان به خاطر سوریه خصومت ها را کنار می گذارند؟
Date: Sat, 30 May 2026 10:14:10 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--90BAA08E1D91046225DE0A55C9283C33_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----90BAA08E1D91046225DE0A55C9283C33_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----90BAA08E1D91046225DE0A55C9283C33_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----90BAA08E1D91046225DE0A55C9283C33_MULTIPART_MIXED--