Subject: گزارشی از مداح هفت تیرکش؛
From: entekhab.ir

از مدیحه سرایی به سبک موسیقی "پاپ" تا پاره کردن خشونت آمیز پیراهن فرزند
Date: Sun, 24 May 2026 21:01:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--284AFB6FE695EDC70FCD69944FA6EBB9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----284AFB6FE695EDC70FCD69944FA6EBB9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----284AFB6FE695EDC70FCD69944FA6EBB9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----284AFB6FE695EDC70FCD69944FA6EBB9_MULTIPART_MIXED--