Subject: سردار نقدی:
From: entekhab.ir

جان باختگان حادثه فیلم معراجی ها از جمله مجاهدان عرصه فرهنگی هستند
Date: Mon, 25 May 2026 16:46:56 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--12F86ED85E796DCC48407AA242D91E58_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----12F86ED85E796DCC48407AA242D91E58_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----12F86ED85E796DCC48407AA242D91E58_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----12F86ED85E796DCC48407AA242D91E58_MULTIPART_MIXED--