Subject: عكسی فوق‌العاده از نمایشگاه فراري در ابوظبی امارات/عکس: ظریف و پادشاه اردن/
From: entekhab.ir

عکس: کیف‌های ضدگلوله روحانی/عکسی که جنجال در فوتبال به راه انداخت
Date: Sat, 30 May 2026 18:37:14 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0134C70AEC72BDADCAFEE4841FACA227_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0134C70AEC72BDADCAFEE4841FACA227_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0134C70AEC72BDADCAFEE4841FACA227_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----0134C70AEC72BDADCAFEE4841FACA227_MULTIPART_MIXED--