Subject: واشنگتن پست:
From: entekhab.ir

ایرانی ها خوب فهمیده اند؛ اوباما به جای مقاومت کوتاه می آید/او ملتمسانه از تهران می خواهد که در اتاق مذاکرات بماند
Date: Sat, 30 May 2026 14:07:54 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A4EE400FF5C6D3B7FDA2FE95A2710679_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A4EE400FF5C6D3B7FDA2FE95A2710679_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A4EE400FF5C6D3B7FDA2FE95A2710679_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----A4EE400FF5C6D3B7FDA2FE95A2710679_MULTIPART_MIXED--