Subject: واشنگتن پست:
From: entekhab.ir

باوجود واکنش شدید تندروها به توافق هسته ای، مردم همچنان با روحانی هستند/چرا واکنش آمریکا به اقدامات اعتمادساز ایران محتاطانه بود؟
Date: Sat, 30 May 2026 14:08:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EF9300892CB13AF71622C42A2156AEA0_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EF9300892CB13AF71622C42A2156AEA0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EF9300892CB13AF71622C42A2156AEA0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EF9300892CB13AF71622C42A2156AEA0_MULTIPART_MIXED--