Subject: آیت‌الله امامی کاشانی:
From: entekhab.ir

مواضع وزارت خارجه مواضع تمام ملت و رهبری است/با استحکام و قدرت تمام از این موضع حمایت می شود
Date: Sat, 30 May 2026 18:37:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CB0C394320228D6D3DA73A52395ACE00_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CB0C394320228D6D3DA73A52395ACE00_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CB0C394320228D6D3DA73A52395ACE00_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CB0C394320228D6D3DA73A52395ACE00_MULTIPART_MIXED--