Subject: منابع دیپلماتیک:
From: entekhab.ir

مصر پیام مبثت می فرستد، ایران جواب نمی دهد/مقامات ایرانی حاضر به دیدار با مصریان نشدند
Date: Sat, 30 May 2026 01:21:23 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--020679ABE9A2632E328D7E9FFC3EED79_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----020679ABE9A2632E328D7E9FFC3EED79_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----020679ABE9A2632E328D7E9FFC3EED79_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----020679ABE9A2632E328D7E9FFC3EED79_MULTIPART_MIXED--