Subject: در کجای دنیا اجازه می‌دهند، یک خارجی بیاید و با هر کسی دیدار کند؛ مگر کشور در و پیکر ندارد؟/
From: entekhab.ir

اگر این روند ادامه پیدا کند، وارد عمل می شویم
Date: Tue, 02 Jun 2026 13:48:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--55EBA970F113D705BF0A401AB1CB5BC4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----55EBA970F113D705BF0A401AB1CB5BC4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----55EBA970F113D705BF0A401AB1CB5BC4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----55EBA970F113D705BF0A401AB1CB5BC4_MULTIPART_MIXED--