Subject: رسول خادم
From: entekhab.ir

خیلی تنها به جام جهانی آمدیم/ ایجاد چنین فضای مثبت سیاسی با میلیون‌ها دلار امکان پذیر نبود
Date: Fri, 29 May 2026 21:23:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CF3B1E29006626EB94F3A225707C311B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CF3B1E29006626EB94F3A225707C311B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CF3B1E29006626EB94F3A225707C311B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----CF3B1E29006626EB94F3A225707C311B_MULTIPART_MIXED--