Subject: سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها :
From: entekhab.ir

امکان ویرایش اشتباهات وجود ندارد/ مردم در ثبت‌نام دقت کنند
Date: Sat, 30 May 2026 16:49:12 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--41B55C4A2275B481E7DEBB3D7AA2F21B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----41B55C4A2275B481E7DEBB3D7AA2F21B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----41B55C4A2275B481E7DEBB3D7AA2F21B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----41B55C4A2275B481E7DEBB3D7AA2F21B_MULTIPART_MIXED--