Subject: پورمختار:
From: entekhab.ir

بابک زنجانی همکاری نکند در بازداشت خواهدماند/ 6 اردیبهشت، زمان پرداخت چک 2میلیاردی به وزارت نفت
Date: Thu, 04 Jun 2026 10:08:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DC50785276B4DB5AE60FB40DD4799663_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DC50785276B4DB5AE60FB40DD4799663_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DC50785276B4DB5AE60FB40DD4799663_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DC50785276B4DB5AE60FB40DD4799663_MULTIPART_MIXED--