Subject: کریستین ساینس مانیتور:
From: entekhab.ir

کاخ سفید آرزو می کند که ای کاش ابوطالبی هرگز طرح نمی شد
Date: Sat, 13 Jun 2026 05:51:33 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--54458F40A7E4E05B5465DFECD11AF9E8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----54458F40A7E4E05B5465DFECD11AF9E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----54458F40A7E4E05B5465DFECD11AF9E8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----54458F40A7E4E05B5465DFECD11AF9E8_MULTIPART_MIXED--