Subject: آیت الله هاشمی رفسنجانی:
From: entekhab.ir

شرط تقسیم ابزار قدرت در جامعه، تلاش برای ارتقای جایگاه نظام است
Date: Sat, 30 May 2026 08:49:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--468F9D30359FFA4AE60F3FD6E967738B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----468F9D30359FFA4AE60F3FD6E967738B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----468F9D30359FFA4AE60F3FD6E967738B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----468F9D30359FFA4AE60F3FD6E967738B_MULTIPART_MIXED--