Subject: واشنگتن پست:
From: entekhab.ir

ایران و 1+5 سرانجام راه حل «برد - برد» را یافتند/ارتباط انتخابات آتی کنگره آمریکا و توافق سریعتر از انتظار چیست؟
Date: Sat, 30 May 2026 10:13:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--272D1B197D3FB03D708B006DBC8ECF47_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----272D1B197D3FB03D708B006DBC8ECF47_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----272D1B197D3FB03D708B006DBC8ECF47_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----272D1B197D3FB03D708B006DBC8ECF47_MULTIPART_MIXED--