Subject: علوی :
From: entekhab.ir

مردم ایران در طول تاریخ مدافع خلیج فارس بوده اند/در این سرزمین جایی برای بیگانگان وجود ندارد
Date: Sat, 30 May 2026 04:09:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F701580030CF4894E0254BB8F5F90801_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F701580030CF4894E0254BB8F5F90801_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F701580030CF4894E0254BB8F5F90801_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F701580030CF4894E0254BB8F5F90801_MULTIPART_MIXED--