Subject: عراقچی :
From: entekhab.ir

در مذاکرات وین وارد نگارش متن می شویم / گفتگو درباره همه موضوعات برای رسیدن به توافق
Date: Thu, 14 May 2026 13:49:15 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B79411CE1D14184098A66D2C4A611894_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B79411CE1D14184098A66D2C4A611894_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B79411CE1D14184098A66D2C4A611894_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B79411CE1D14184098A66D2C4A611894_MULTIPART_MIXED--