Subject: لاریجانی:
From: entekhab.ir

کمیت فناوری هسته‌ای محل چانه‌زنی نیست/به دنبال حق خود هستیم نه اسباب‌بازی هسته‌ای
Date: Wed, 27 May 2026 01:16:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--32A3ADA2A1E7CC029A78052A91E395A0_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----32A3ADA2A1E7CC029A78052A91E395A0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----32A3ADA2A1E7CC029A78052A91E395A0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----32A3ADA2A1E7CC029A78052A91E395A0_MULTIPART_MIXED--